22 Şubat 2011

GAYRİMENKUL İLE İLGİLİ TALEPLERİNİZİ BEKLİYORUM..



Balon ile uçmaya hazırmısınız?

Her türlü Gayrimenkul talepleriniz  (alım/satım/kiralama) için,

RE/MAX kalitesi ve SELMA ER Farkı ile hizmetinizdeyim..

Siz yaşamın keyfini çıkartın..

Bırakın evinizi ben satayım, ben kiralayayım..

Gayrimenkul arayışlarınıza çözüm üreteyim..

Size,yakınlarınıza, iş yaptığınız kişilere Gayrimenkul konusunda en kaliteli hizmeti sunacağıma emin olabilirsiniz..

Re/Max'ın tüm Dünya'da ve Türkiye'de oluşturduğu  paylaşım sistemi sayesinde kendi bölgemde (İstanbul-Anadolu Yakası'nda   Kadıköy,Sahil Yolu,Kızıltoprak,Fenerbahçe,Bağdat Caddesi,19 Mayıs Mahallesi ) ve  diğer bölgelerde bulunan Gayrimenkullerinizin gerçek değerine alıcı bulması konusunda özenle çalışacağıma emin olabilirsiniz..

Sahibinden Satılık Gayrimenkul ile Profesyonel Gayrimenkul Danışmanı aracılığı ile Satılık /Kiralık Gayrimenkul'ün farkını istediğiniz takdirde sizlerden randevu rica ederek paylaşabilirim.

*Herkes köşklere,yalılara, villalara,saraylara layık..

*Size gönlünüzdeki yuvayı sunabilmek dileği ile..

*Artık o yuvayı saraya dönüştürmek sizin elinizde..


http://www.remax.com.tr/gayrimenkul-danisman-girisimci/1101/selma-er.htm

Re/Max'de Gayrimenkul Danışmanı olarak çalışmaya başladığımdan bu güne kadar ; beni tanıyan,bana güvenen,daha önce benimle iş yapmış,beraber çalışmış arkadaşlarımın ve dostlarımın desteklerine ve verdikleri referanslara çok teşekkür ediyorum.

Bugüne kadar Gayrimenkulünüzün alım/satım/kiralanması konusunda yaşadığınız olumlu veya olumsuz deneyimlerinizi  yorumlarınızda benimle paylaşırsanız sevinirim.


selma er
gayrimenkul danışmanınız.

1 yorum:

didem dedi ki...

Canim halacigim,
Yeni blogun hayirli olsun. Arka fon cok guzel olmus. Hemen izlemeye aldim. Beni email listesine de alirsan sevinirim.
Bol satislar, hayirli musteriler diliyorum. Senin gibi insan iliskilerinde usta, bunyesinde hem bankacilik hem sigortacilik barindiran birinin en yuksek yerlere gelecegine inaniyorum. En buyuk Selma Er! En buyuk Remax!