1 Eylül 2011

RE/MAX'DE 1.YILIM



Bugün,01 Eylül 2011...
Re/MAX'de Gayrimenkul Danışmanı olarak çalışmaya başladığımdan bu güne kadar tam bir yıl geçti.
Gayrimenkul almak,satmak,kiralamak isteyen birçok kişiyle görüştüm.
Sahibinden satılık/kiralık gayrimenkulleri portföyüme eklemeye çalıştım.
Birçok eve misafir oldum.
Bazılarını ikna ettim.
Koşturdum durdum.
Eğitimlerle kendimi geliştirdim.
Bölgemdeki satılık/kiralık gayrimenkulleri takip ettim.
Dürüst ve etik bir gayrimenkul danışmanı olmak için elimden geleni yaptım.
Her zaman empati kurmaya çalıştım.
Güveniniz,destekleriniz ve referanslarınız için teşekkürler.


SELMA ER
RE/MAX SAHİL FENERBAHÇE
GAYRİMENKUL DANIŞMANINIZ

2 yorum:

cemil cüneyt dedi ki...

Başarılı ve sağlıklı
daha nice yıl dönümlerine...

Unknown dedi ki...

Nice yıl dönümlerine :)